Dział księgowości

Zakres czynności Księgowości Wspólnot:

- prowadzenie ewidencji księgowej Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa,

- gromadzenie, przechowywanie i ochrona dokumentacji nieruchomości, w tym dokumentacji finansowo - księgowej, technicznej i prawnej,

- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego oraz rozliczenie zużycia mediów dla poszczególnych właścicieli wspólnoty,

- otwarcie i prowadzenie obsługi rachunków bankowych Wspólnoty( bankowość elektroniczna i tradycyjna),

- naliczanie i windykacja należnych od właścicieli lokali opłat na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, na pokrycie kosztów mediów i usług oraz pożytków i innych przychodów z nieruchomości,

- wydawanie wniosków i zaświadczeń,

- zapewnienie właścicielom informacji o sytuacji Wspólnoty oraz dostępu do jej dokumentów,

- powiadamianie właścicieli lokali o zmianie wysokości opłat związanych z dostawami mediów oraz usług dla nieruchomości,

- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS.

 

Kontakt:

Dział administracyjno-księgowy: 32 278 24 27 wew. 46 lub 37 lub 36.

 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.